piątek, 14 marca 2014

Warm Up to moja autorska technika. Jest składanką tego, co doświadczałam przez lata na różnych warsztatach aktorskich oraz wszelkiego rodzaju zajęciach pracy z ciałem i umysłem, a potem modyfikowałam w zależności od własnych potrzeb.
Od lat poszukiwałam sposobu na świadome przygotowanie się do ważnego zadania, bądź skutecznego poradzenia sobie z zaistniałym już stresem, który blokował kreatywne myślenie. Szukałam też sposobu na szybkie i trwałe "obudzenie", gdy przychodził tzw. kryzys a przede mną było jeszcze wiele godzin pracy.
Okazało się, że jest parę ćwiczeń, które wykonuję systematycznie od ponad dekady; inne wymyślałam na poczekaniu, widząc, gdzie aktualnie jest spięcie w ciele, albo jakiego rodzaju jest to blokada.
Wiele z nich ułożyłam w konkretne sekwencje, które dają zamierzony efekt.  
Warm Up jednak jest tylko zaczątkiem do tego, by każdy stworzył swój własny, unikatowy sposób rozgrzewki, który najlepiej posłuży do optymalnego wykorzystywania swoich możliwości.

Jeśli chcesz zapisać się na kolejne warsztaty Warm Up, albo umówić się na zajęcia indywidualne napisz do mnie na kerth.anna@gmail.com
fot. Kasia Malinowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz