wtorek, 27 maja 2014

Raz w miesiącu prowadzę Warm Up jako wprowadzenie do zajęć rozwoju osobistego. Wczoraj miałam zaszczyt i przyjemność poprowadzić całe zajęcia na konkretny temat. Zajęcia wzbogaciła i dopełniła cudnymi dźwiękami kamertonów i nie tylko  -  Agnieszka Rędzińska - muzykoterapeutka i coach.( http://cudownewibracje.pl/ )
Mam wrażenie, że to dopiero początek naszej współpracy, i że wkrótce i Wy będziecie mogli doświadczyć tego rodzaju pracy z ciałem i dźwiękiem.

Warm Up to ćwiczenia, które można wykonywać długo albo krótko - zależy od tego, jakim czasem dysponujesz, w jakim miejscu się znajdujesz i na co masz aktualnie potrzebę.
Każde ćwiczenie jest przyczynkiem wzrostu  koncentracji, wrażliwości, kreatywności. Warm Up jest również swoistego rodzaju zabezpieczeniem. 
Stajesz się obserwatorem a zarazem jesteś w stu procentach w doświadczeniu. 

Jest to działanie holistyczne. Pracując z umysłem, zmysłami, ciałem i głosem wchodzisz o poziom wyżej w swej świadomości. 

Ćwiczenia Warm Up są połączone w takie sekwencje, by były również zabezpieczeniem Twoim podczas nowego doświadczenia. Przygotowaniem, by móc skorzystać jak najlepiej, jak najpełniej i jak najbezpieczniej z tego, co proponuje Ci Życie.

Na zajęciach rozwoju osobistego poprowadziłam ćwiczenie, które budziło nasze czucie w stopach.



Warto pamiętać, że otwierając głowę na marzenia można rzeczywiście pozostać z przysłowiową "głową w chmurach". Nasze marzenia będą miały o wiele większe przełożenie na nasze życie, gdy przed puszczeniem wodzy fantazji, przypomnimy sobie, co zaniesie nas do naszego upragnionego celu/marzenia i dać właśnie naszym STOPOM nieco uważności :))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz